“YouTube”, izləyicilərin videoyaya baxarkən fasilə verdiyi anları qiymətləndirən yeni reklam formatını daha geniş auditoriyaya təqdim etməyə başlayıb.

İndex.az xəbər verir ki, “Reklamları dayandır” adlanan bu format platformanın reklam strategiyasını dəyişən ən son yeniliklərdən biri kimi diqqəti çəkir.

İlk dəfə 2023-cü ildə məhdud sayda reklamçı ilə sınaqdan keçirilməyə başlayan pauza reklamları, keçən aprel ayında “Google”un baş biznes direktoru Philipp Schindler tərəfindən böyük diqqət çəkən və qazanclı olduğunu açıqlamışdı.

“Google” bu yeni reklam formatının böyük uğur qazandığını və reklam şirkətlərindən müsbət rəy aldığını iddia edir. “YouTube” Əlaqə Meneceri Oluwa Falodun da bu müsbət rəydən sonra reklam vermək istəyən bütün şirkətlərə fasilə elanlarının açıldığını təsdiqlədi.

Ötən həftə “Reddit” istifadəçiləri ələ keçirmə reklamlarının daha çox yayıldığını görməyə başladılar. İddia edilir ki, “YouTube”un bu yeni strategiyası tamaşaçı təcrübəsini daha az kəsmək üçün hazırlanıb. Bununla belə, platformadan reklamların dayandırılmasının adi reklamların tezliyini azaldıb-azaltmayacağına dair dəqiq bir açıqlama verilmədi.