Türkiyənin qastronomiya turizmində hədəfi 25 milyard dollardır
Türkiyə qastronomiya turizmi gəlirlərini artırmaq üçün qollarını suvaarkən, bu sahədəki gəlirin ilin sonuna qədər 18 milyard dollar, 2025-ci ildə isə 25 milyard dollara çatması hədəflənir.
Türkiyənin qastronomiya turizmində hədəfi 25 milyard dollardır
[Şəkil: AA Arxivi]
Qastronomiya turizmi bir bölgənin və ya ölkənin kulinariya mədəniyyətini, yerli yeməklərini, içkilərini və istehsal üsullarını kəşf etmək üçün səyahət forması kimi müəyyən edilir.
Turizm gəlirlərini hər il artıran Türkiyə bu sahədə lider ölkələrdən biri hesab olunur.
Türkiyənin 2200-dən çox yerli yemək və içkiyə sahib olduğu müəyyən edilsə də, Qaziantep, Adana, Hatay və İzmir kimi şəhərlər ölkənin əhəmiyyətli qastronomiya mərkəzləri arasındadır.
Ölkədə qastronomiya turizminin inkişaf etdirilməsi və bu turizmin 12 aya yayılması istiqamətində işlər aparılarkən, 16-sı İstanbulda olmaqla 41 müxtəlif yemək, yemək və xəmir kurslarında təlimlər keçirilir.
Məlumata görə, Türkiyədə yerli məhsulların təbliği üçün 34 qastronomiya muzeyi fəaliyyət göstərir, ölkə üzrə isə 360-dan çox qastronomiya festivalı keçirilir.
Qastronomiya turizmini inkişaf etdirmək məqsədilə ABŞ, Çin, Rusiya, İspaniya və Kanada kimi ölkələrdə də türk mətbəx mədəniyyətinin təbliği ilə bağlı tədbirlər keçirilib.
Türkiyə Statistika Təşkilatının turizm statistikasına görə, ilin ilk yarısında əldə edilən 23 milyard 660 milyon 318 min dollarlıq turizm gəlirinin yüzdə 20-si qida və içki kateqoriyasında əldə edilib.
Söz mövzusu kateqoriyada ilin ilk yarısında əldə edilən gəlir 4 milyard 738 milyon 580 min dollar olub. Bütün ötən il qida və içki kateqoriyasında 10 milyard 916 milyon 145 min dollar gəlir əldə edilib. Bu məlumatlar qastronomiya turizmi sahəsində əldə edilə biləcək gəlir potensialını ortaya qoyur.
“Qastronomiya turizminin böyük potensialı var”
Qastronomiya Turizmi Dərnəyinin sədri Gürkan Boztepe Türkiyədə qastronomiya turizminin inkişafı ilə bağlı qiymətləndirmə apararaq, xüsusilə son illərdə qastronomiya turizminin Türkiyənin ümumi turizm strategiyasında mühüm yer tutmağa başladığını bildirib.
Türkiyənin "60 milyon turist, 60 milyard dollar gəlir" hədəfində qastronomiyanın böyük potensiala malik olduğunu bildirən Boztəpə Qaziantepin UNESCO tərəfindən "Qastronomiya şəhəri" kimi tanınmasının bu sahədəki böyümə potensialını daha da artırdığını bildirib.
Qastronomiya turizmi gəlirlərinin hər il artdığını ifadə edən Boztəpə, "Qastronomiya turizmindən əldə olunan gəlir 2021-ci ildə 5,1 milyard dollar idi, keçən il isə 15 milyard dollara yüksəldi. Qastronomiya turizmində il sonu hədəfimiz 18 milyard dollardır. 2025-ci il hədəfi 25 milyard dollardır". "Ölkənin zəngin kulinariya mədəniyyəti bu məqsədə çatmaqda güclü vasitə ola bilər."
“Qastronomiya şəhərləri beynəlxalq səviyyədə daha effektiv təbliğ edilməlidir”
Qastronomiya turizmi sahəsində dünyada köklü mətbəx ənənələri olan ölkələrlə rəqabət aparmaq üçün davamlı turizm siyasətlərinin genişləndirilməsinin lazım olduğunu bildirən Boztepe deyib:
"Qastronomiya şəhərləri beynəlxalq səviyyədə daha effektiv şəkildə təbliğ edilməlidir. Türkiyə qastronomiya turizmi sahəsində qlobal oyunçu olmaq yolundadır. Türkiyə İtaliya, Fransa və İspaniya kimi köklü mətbəx ənənələri olan ölkələrlə rəqabət aparmalı, Xüsusilə son illərdə qastronomiya turizmində lider olan Türkiyə, "Atılımları və UNESCO tərəfindən tanınan qastronomiya şəhərləri ilə bu yarışda güclü namizəd olaraq önə çıxır."