AZ

"PASHA Holding" işçilər axtarır - VAKANSİYALAR

PASHA Holding

Organizational Culture specialist within Ecosystem.

Son tarix 19 okt 2024 - Müraciət et

PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of Organizational Culture specialist within Ecosystem.

Job description:

  • Support in designing and implementing event and communication strategies that align with the Ecosystem’s branding objectives;
  • Plan, organize, and execute a variety of events, including the Kick-off Event, Leadership Day, Annual Unity Day, and collaboration events with universities and other events with internal and external partners to promote the Ecosystem;
  • Coordinate all aspects of event logistics, including venue selection, speaker invitations, participant registration, technical arrangements, on-site management and etc.;
  • Develop detailed event agendas that align with the branding, incorporating presentations, panel discussions, workshops, and networking opportunities;
  • Create engaging content, ensuring timely communication and follow-up with stakeholders and participants;
  • Develop and implement promotional strategies for both internal and external events, utilizing various communication channels such as newsletters, social media, and internal platforms to maximize participation and engagement;
  • Gather feedback from attendees and manage post-event communications. Prepare post-event reports that include performance metrics, attendee feedback, budget adherence, and recommendations for future improvements;
  • Develop and monitor onboarding platforms for new hires, including the production of high-quality videos featuring of ecosystem leaders and other content creation sessions considering a dedicated platform for expatriates, ensuring a smooth integration and positive employee experience;
  • Design and implement team-building activities and internal communication events to enhance employee engagement, collaboration, and a sense of community within the Ecosystem;
  • Write, edit, and proofread engaging and informative content for internal communication materials, ensuring alignment with company values and strategic priorities;
  • Propose innovative formats, tools, and techniques to engage diverse employee groups and external stakeholders effectively.

Experience, Competencies and Skills Required:

  • Undergraduate or Graduate degree in Event Management, Corporate Communications, or a related field;
  • Minimum of 4 years of total work experience, including 2 years in a area;
  • Proven experience in planning and executing events, as well as developing and managing communication channels;
  • Experience in event planning, communication, and content development;
  • Proficiency in Azerbaijani, English, and Russian.

How to apply:

Interested candidates are requested to apply via link.

CVs should be sent by 20th of October 2024.

Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.

PAŞA Holding təcrübəli namizədləri Ekosistem daxilində Korporativ mədəniyyət üzrə mütəxəssis vəzifəsinə dəvət edir.

İşin təsviri:

  • Ekosistem brendinq məqsədlərinə uyğun tədbir və kommunikasiya strategiyalarının layihələndirilməsi və həyata keçirilməsində dəstək;
  • Ekosistemi təşviq etmək üçün Kick-off tədbiri, Liderlik günü, illik Birlik günü, universitetlərlə əməkdaşlıq tədbirləri və daxili və xarici tərəfdaşların iştirak etdiyi digər tədbirlər daxil olmaqla müxtəlif tədbirlərin planlaşdırması, təşkil edilməsi və keçirilməsi;
  • Məkan seçimi, spikerlərin dəvəti, iştirakçıların qeydiyyatı, texniki hazırlıqlar, tədbir məkanında idarəetmə və s. daxil olmaqla tədbirin logistikasının bütün aspektlərinin əlaqələndirilməsi;
  • Təqdimatlar, panel müzakirələri, seminarlar və işgüzar əlaqələrin yaradılması imkanlarını özündə birləşdirən brendinqə uyğun ətraflı tədbir gündəliklərinin hazırlanması;
  • Maraqlı tərəflər və iştirakçılarla vaxtında ünsiyyət və növbəti fəaliyyətlərin həyata keçirilməsini təmin edərək cəlbedici kontentin yaradılması;
  • İştirak və əlaqələrin artırması üçün bülletenlər, sosial media və daxili platformalar kimi müxtəlif kommunikasiya kanallarından istifadə etməklə həm daxili, həm də xarici tədbirlər üçün təşviqat strategiyalarının hazırlanması və həyata keçirilməsı;
  • İştirakçılardan rəy toplaması və tədbirdən sonra əlaqələrin idarə edilməsi. Səmərəlilik göstəriciləri, iştirakçıların rəyləri, büdcəyə riayət və gələcək təkmilləşdirmələrə dair
  • tövsiyələr daxil olmaqla tədbirin nəticələrinə dair hesabatların hazırlaması;
  • Ekosistem liderlərini əks etdirən yüksək keyfiyyətli videoların hazırlanması və əcnəbilər üçün xüsusi platforma nəzərə alınmaqla digər kontent yaratma sessiyaları daxil olmaqla, yeni işə qəbul olunanlar üçün işə adaptasiya (onbording) platformalarının hazırlanması və izlənməsi;
  • Ekosistem daxilində işçilərin iştirakını, əməkdaşlığını və icma hissinin artırılması üçün komanda yaratma fəaliyyətlərinin və daxili kommunikasiya tədbirlərinin planlaşdırması və həyata keçirilməsi;
  • Şirkətin dəyərlərinə və strateji prioritetlərinə uyğunluğu təmin etməklə, daxili kommunikasiya materialları üçün cəlbedici və məlumatlandırıcı kontentin yazılması, redaktə və düzəlişlərin edilməsi;
  • Müxtəlif işçi qrupların və xarici maraqlı tərəflərin effektiv şəkildə cəlb etmək üçün innovativ formatlar, alətlər və üsulların təklif edilməsi.

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

  • Tədbirlərin idarə edilməsi, Korporativ Kommunikasiya və ya əlaqəli sahələrdə bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
  • Ümumi ən azı 4 il, o cümlədən müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
  • Tədbirlərin planlaşdırılması və keçirilməsində, kommunikasiya kanallarının hazırlanmasında və idarə edilməsində təsdiqlənmiş təcrübə;
  • Tədbirlərin planlaşdırılması, kommunikasiya və məzmunun hazırlanması sahəsində təcrübə;
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin mükəmməl biliyi.

Müraciət etmə qaydaları:
Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən keçid vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur.
CV-lər 20 oktyabr 2024-ci il tarixinə qədər göndərilməlidir.
Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə saxlanılacaq.

 

HR Recruiter within Ecosystem

 Son tarix 19 okt 2024 Müraciət et

PASHA Holding invites experienced candidates to fill the position of HR Recruiter within Ecosystem. 

Job description:

  • Create and post job descriptions on various platforms. Identify and engage potential candidates through job boards, social media, professional networks (e.g., LinkedIn), and employee referrals;
  • Review resumes, shortlist candidates, and conduct preliminary interviews to assess skills, experience, and cultural fit;
  • Schedule and coordinate interviews cycles to ensure a smooth and efficient interview process;
  • Build and maintain a pipeline of qualified candidates for current and future hiring needs;
  • Manage candidate data using the Applicant Tracking System (ATS) and ensure compliance with recruitment policies and regulations;
  • Communicate feedback to candidates throughout the hiring process, maintaining a positive candidate experience;
  • Verify candidate backgrounds and references to ensure credibility and reliability before employment;
  • Support employer branding by attending job fairs, networking events, and managing recruitment marketing campaigns to attract top talent;
  • Coordinate the onboarding process for new hires, including paperwork, orientations, and training to ensure smooth integration;
  • Manage expatriate hiring and relocation processes, including visa and work permit processing, travel arrangements, accommodation, and cultural integration.

Experience, Competencies and Skills Required:

  • Bachelor’s degree in Psychology, Sociology, or in HR Management;
  • Minimum of 4 years of total work experience, including 2 years in a relevant function;
  • Familiarity with Assessment and Selection Tool, Knowledge of Recruitment Marketing and Employer Branding;
  • Experience with Sourcing Tools and Techniques;
  • Expertise in using ATS platforms;
  • Proficiency in Azerbaijani, English, and Russian.

How to apply:

Interested candidates are requested to apply via link below:

Attention: The candidates will go through an initial CV screening review. Those candidates ONLY who succeed based on CV screening will be contacted via email and/or phone and will be invited to interview.

 

PAŞA Holding təcrübəli namizədləri Ekosistem daxilində Kadrların seçilməsi üzrə mütəxəssis (Rekruter) vəzifəsinə dəvət edir. 

İşin təsviri:

  • Vəzifə təlimatlarının hazırlaması və müxtəlif platformalarda yerləşdirməsi. İşədüzəlmə portalları, sosial media, peşəkar şəbəkələr (məs. LinkedIn) və işçi tövsiyələri ilə potensial namizədlərin müəyyənləşdirməsi və cəlb edilməsi;
  • Tərcümeyi-halların nəzərdən keçirilməsi, namizədlərin qısa siyahısının tərtib edilməsi və bacarıq, təcrübə və mədəni uyğunluğun qiymətləndirməsi üçün ilkin müsahibələrin aparılması;
  • Axıcı və səmərəli müsahibə prosesinin təmin edilməsi üçün müsahibə dövrlərinin planlaşdırması və əlaqələndirməsi;
  • Cari və gələcək işəgötürmə ehtiyaclarını qarşılamaq üçün ixtisaslı namizədlərin siyahısının yaradılması və saxlanması;
  • Namizədləri İzləmə Sistemindən (ATS platforması) istifadə etməklə namizədlərin məlumatlarının idarə edilməsi və işə qəbul siyasətinə və qaydalarına riayət olunmasının təmin edilməsi;
  • Namizədlərlə müsbət təcrübəni qoruyaraq, işə qəbul prosesi boyunca namizədlərlə geri əlaqə saxlanılması;
  • İşə qəbuldan əvvəl namizəd məlumatlarının doğruluğunun və etibarılılığının təmin edilməsi üçün namizədlərin tərcümeyi-halını və tövsiyələrinin yoxlanması;
  • Əmək yarmarkalarında, işgüzar əlaqələrin qurulması üçün keçirilən tədbirlərdə iştirak və istedadlı mütəxəssisləri cəlb etmək üçün işə qəbul üzrə marketinq kampaniyalarını idarə etməklə işəgötürənin brendinin yaradılmasının dəstəklənməsi;
  • Maneəsiz inteqrasiyanı təmin etmək üçün sənədləşmə, istiqamətləndirmə və təlimlər də daxil olmaqla yeni işçilərin onbordinq prosesinin əlaqələndirməsi;
  • Viza və iş icazələri, səyahətin təşkili, yaşayış və mədəni inteqrasiya daxil olmaqla əcnəbilərin işə götürülməsi və yerdəyişməsi proseslərinin idarə edilməsi.

Tələb olunan Təhsil, Təcrübə və Bacarıqlar:

  • Psixologiya, Sosiologiya və ya İnsan Resursları menecmenti üzrə bakalavr dərəcəsi;
  • Ümumi ən azı 4 il, o cümlədən müvafiq vəzifədə 2 il iş təcrübəsi;
  • Kadrların qiymətləndirilməsi və seçilməsi alətləri ilə tanışlıq, işəgötürmə üzrə marketinq və işəgötürənin brendinin yaradılması haqqında biliklər;
  • Resursların cəlb edilməsi alətləri və metodları üzrə təcrübə;
  • ATS platformalarından istifadə təcrübəsi;
  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərinin mükəmməl biliyi.

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən aşağıda göstərilən keçid vasitəsi ilə müraciət etməsi xahiş olunur.

Diqqət: Müraciət edən namizədlərin CV-ləri seçim üçün ilkin baxışdan keçiriləcəkdir. İlkin CV seçimi zamanı qeyd edilən tələblərə uyğun namizədlər ilə e-poçt və / və ya telefon vasitəsilə əlaqə.

Bütün xəbərləri reklamsız oxumaq üçün

Günlük ölkədə baş verən xəbərləri bizdən izlə.

Seçilən
11
fed.az

1Mənbələr