AZ

Qlobal yayım savaşını "Netflix" qazandı! - SƏHƏR OXUSU

Son illərdə əmək tətilləri, mənfəət əldə etməkdə çətinliklər və rəqəmsal platformalara keçid kimi amillər media və əyləncə sektoruna ciddi təsir göstərib. Lakin bu dəyişikliklər fonunda uğur qazanan bir şirkət var: Netflix (NFLX).

Valyuta.Az xəbər verir ki, Netflix 17 oktyabrda açıqladığı üçüncü rüb nəticələrində Wall Street-in gözləntilərini bütün əsas maliyyə göstəricilərində üstələyib və səhmləri rekord səviyyəyə çatıb. Şirkətin səhmləri ilin əvvəlindən bəri 50%-dən çox yüksəlib.

Digər oyunçularla müqayisədə Netflix-in abunəçi sayı və mənfəətliliyi diqqət çəkir.

Şirkət 2023-cü ilin mayında parol paylaşımına nəzarət tədbirlərini tətbiq etdikdən bəri 50 milyondan çox ödənişli abunəçi əlavə edib. İlin sonuna qədər şirkətin fəaliyyət mənfəət marjasının 27%-ə çatması proqnozlaşdırılır və rəhbərlik gələcəkdə yayım şəbəkələrinə yaxın, yəni təxminən 40-50% səviyyəsində marja əldə edə biləcəklərini vurğulayıb.

2024-cü ilin ilk üç rübündə isə Netflix təxminən 6,9 milyard dollar xalis gəlir əldə edib ki, rəqibləri hələ bu səviyyəyə yaxınlaşmayıblar.

Disney (DIS) və Paramount Global (PARA) yayım xidmətlərində ilk dəfə bu ilin yayında mənfəət əldə etdiklərini açıqlayıblar. Bu, sənayedə dəyişiklik hesab olunur, lakin Comcast (CMCSA) kimi ənənəvi media şirkətləri kabel şəbəkələrindən ayrılmağı nəzərdən keçirərkən bu problemi tam həll olunmuş hesab etmirlər.

Rosenblatt Securities-in idarəedici direktoru Barton Kroket, "Netflix açıq-aydın liderliyi ələ alıb və media əsaslı yayım şirkətləri hələ meydanda yer tutmağa çalışır," deyə bildirib.

Digər analitiklər də bu fikri dəstəkləyərək, tanınmış “yayım müharibələrinin” başa çatdığını vurğulayıblar.

Texnologiya və media sektorunda aparıcı tədqiqat firmalarından biri olan MoffettNathanson-un analitiki Robert Fishman Netflix-in “yayım müharibələrini qazandığını” bildirib. "Hazırda media sahəsi Netflix-in yeganə istisna olduğu ikiqat təbiətə malikdir," deyə qeyd edib.

Bloomberg Intelligence analitiki Geeta Ranganathan da bu fikri təsdiqləyərək Netflix-in “şübhəsiz” birinci mövqeyini qoruduğunu bildirib.

NƏ BAŞ VERDİ?

Qeyri-rəsmi olaraq 2019-cu ilin noyabrında Disney-in əsas yayım platformasının istifadəyə verilməsi ilə başlayan “yayım müharibələri” məzmun, istedad və ən əsası abunəçi uğrunda sürətli rəqabətə səbəb oldu. Məqsəd maksimum sayda istifadəçi cəlb etmək idi. Nəticədə, platformalar ən çox axtarılan verilişləri əldə etmək və məşhur prodüserləri cəlb etmək üçün həddindən artıq xərcləməyə başladılar.

Netflix bu dövrdə rəqabətin əsas siması idi. 2018-ci ildə məşhur prodüser Rayan Mörfi ilə 300 milyon dollarlıq müqavilə bağladı. 2019-cu ildə Warner Bros. Discovery (o zaman WarnerMedia) "The Big Bang Theory"nin yayım hüquqları üçün 1 milyard dollardan çox pul xərclədi. Comcast-a məxsus NBCUniversal (CMCSA) isə həmin il "The Office" serialının yayım hüquqlarını əldə etmək üçün 500 milyon dollar ödəyib.

Lakin investorlar tezliklə yayım biznesinin çətin olduğunu anladılar. Abunəçiləri maraqda saxlamaq və mənfəət əldə etmək çətin idi. Bu çətinlikləri xüsusilə Disney, Warner Bros. və Paramount kimi şirkətlərin mənfəət mübarizəsində görmək olar.

Netflix parol paylaşımını məhdudlaşdırmaq və çoxpilləli abunə təklifləri kimi monetizasiya metodları ilə mövqeyini möhkəmləndirir. Hazırkı bazarda, Netflix-in ümumi bazar dəyəri Disney, WBD, Fox və Paramount-un birgə dəyərini üstələyir.

NETFLİX-ə YETİŞMƏK

Fishman qeyd edib ki, Netflix-ə çatmaq və sənayenin nəhəng keçidinə uyğunlaşmaq üçün əsas aktivlərə sahib olmaq vacibdir. Buraya genişmiqyaslı yayım xidməti, reklam dəstəkli video platforması, yüksək səviyyəli idman hüquqları və film-studiya resursları daxildir.

Məsələn, Disney ABŞ və qlobal miqyasda geniş yayım xidməti təqdim etsə də, ödənişsiz AVOD platformasına malik deyil. Lakin Netflix-in təklif etdiyi kimi geniş yayım xidməti indiki uğurun əsas resepti hesab olunur.

“Bu, bir çox ənənəvi oyunçuların öz mövqelərini gücləndirmək üçün düşünəcəkləri strateji gediş ola bilər,” deyə Fishman qeyd edib.

İRƏLİYƏ BAXIŞ

Paramount (PARA) artıq Skydance Media ilə birləşməyə razılaşıb və bu razılaşmanın 2025-ci ilin ikinci yarısında başa çatması gözlənilir.

Bununla belə, yeni idman yayım xidmətləri üçün potensial tənzimləyici maneələr mövcuddur. Disney-in ESPN, Warner Bros. Discovery və Fox-un Venü Sports xidmətinin istifadəyə verilməsinə antimonopoliya narahatlıqları ilə müvəqqəti blok qoyulub.

Fishman hesab edir ki, yayım və ənənəvi televiziya məkanında olan şirkətlər gələcəkdə idman liqalarının tərəfdaş kimi qəbul etdiyi ən üstün oyunçular olacaq.

Son məlumatlara görə, ənənəvi televiziya və yayım platformasına malik olan şirkətlər tamaşaçı baxış saatlarını maksimum artırırlar. Disney-in ənənəvi yayım və yayım xidmətləri sentyabr ayında ümumi televiziya izləmə vaxtının 11,3%-ni təşkil edib.

Fishman Disney-in Netflix-dən sonra həqiqi ikinci qlobal yayım xidməti yaratmaq üçün düzgün aktiv kombinasiyasına malik olduğunu proqnozlaşdırır. Disney 14 noyabrda rüblük gəlir hesabatını təqdim edəcək.

Lakin o, xəbərdarlıq edib ki, Comcast, Paramount və Warner Bros. kimi ənənəvi media şirkətləri mövqelərini gücləndirmək üçün öz yollarını müəyyənləşdirməlidirlər.

Aydın
 

Seçilən
53
valyuta.az

1Mənbələr