Unikal araşdırma uşaqların sözlərin mənasını necə başa düşdüyünə yeni işıq salıb.
“Cebheinfo.az” xəbər verir ki, Mançester Universitetinin alimlərinin araşdırmasının nəticələri “Child Development” jurnalında dərc olunub.
Uşaqlar 1 yaşlarından sonra sözlər söyləməyə başlayırlar və bir müddət yalnız bir söz deyirlər. Həyatın ikinci ilində söz ehtiyatlarını sürətlə genişləndirirlər.
Lakin tədqiqatçılar müəyyən ediblər ki, onlar bunu şəxsi lüğətlərinə tam formada yeni sözlər əlavə etməklə etmirlər. Bunun əvəzinə, onlar öz lüğətlərinə bəzi mənaları olan, lakin bütün mənaları olmayan yeni bir söz əlavə edirlər, daha çox dil eşitdikcə onu tədricən dəqiqləşdirirlər.
Uşaqların bunu necə etdiyini göstərmək üçün alimlər Mançester Muzeyində üç yaşdan səkkiz yaşa qədər olan bir qrup uşaqla birlikdə araşdırma aparıblar. Təcrübəçi stolun üzərinə ya 4 bloku bir yığın, ya da ard-arda 4 blok qoydu, sonra uşaqlardan daha böyük, daha kiçik və ya daha hündür bir versiya quraraq müxtəlif ölçülü sözlər göstərmələrini istədi. Tədqiqatçılar uşaqlarda hansı dəyişikliklərin baş verdiyini və onların yaşla necə dəyişdiyini təsvir etmək üçün riyazi modelləşdirmədən istifadə edərək, hər ölçü üzrə onların strukturunun eksperimentatorun strukturundan nə qədər fərqləndiyini müqayisə ediblər.
Üç və dörd yaşlı uşaqlar "daha böyük" və "daha uzun" haqqında eyni şəkildə düşünməyə meyillidirlər. Onlar bütün istiqamətlərdə daha böyük olan şeylər tikirdilər.
“Biz inanırıq ki, bütün uşaqlar söz mənalarını aydınlaşdırmaq üçün bu prosesdən keçirlər, lakin hansı sözlərin dəqiqləşdirilməsi və nə vaxt olması onların ətrafında eşitdiklərindən asılıdır”.
Alimlər deyirlər ki, təxminən 5 yaşa qədər uşaqlar adətən daha kiçik ölçü üçün daha az blok istifadə etmələri lazım olduğunu başa düşməyə başlayırlar.
Ancaq yalnız yeddi yaşında onlar nəhayət başa düşürlər ki, "daha yüksək" əslində "daha çox" deməkdir, lakin dəqiq olaraq "yuxarı" istiqamətdə.