Emojilər gündəlik həyatımızda əvəzolunmaz ifadə vasitələrindən birinə çevrilib.
İnternet üzərindən sosial ünsiyyətimizdə hiss və düşüncələrimizi başqalarına ən təsirli şəkildə ifadə etdiyimiz emojilər gündəlik həyatımızın əhəmiyyətli bir hissəsinə çevrilib. Çünki yazı ilə ifadə etməyə çalışdığımız demək olar ki, hər ifadənin bu şirin simvollarda qarşılığı var. Lakin indi adi hala çevrilən emojilərlə ünsiyyət üsulu çox vaxt “qeyri-ciddi” hesab olunur və rəsmi yazışmalara gəldikdə istifadə edilmir. Təəssüflərə və anlaşılmazlıqlara səbəb ola biləcəyi ilə bağlı narahatlıqlar səbəbindən bəzən buna üstünlük verilmir. Bəzən ifadələri yumşaldaraq ünsiyyəti gücləndirən bu şirin formalar bəzən bizə problem yarada bilir. Bəzi ekspertlər peşəkar yazışmalarda emojiləri əhəmiyyətsiz hesab etsələr də, digərləri onların üstünlüklərini qeyd edirlər. Bəzi şirkətlər hətta daxili ünsiyyətdə belə emojilərdən uzaq olsalar da, xüsusilə böyük şirkətlər daxili yazışma proqramlarına emojiləri daxil edirlər.
Bəs nə etməli? Emojiləri harada və necə istifadə etmək olar?
Valyuta.az xəbər verir ki, türk mütəxəssislər emojilərdən istifadə üçün parolları veriblər.
Həm riskləri, həm də üstünlükləri var
Türkiyə Korporativ İdarəetmə Dərnəyinin (TKYD) baş katibi Güray Karacarın sözlərinə görə, emojilərdən istifadə üstünlüklərlə yanaşı, potensial risklər də daşıyır. Emojilər mətn mesajlarının tonunu yumşaltmaq, anlaşılmazlıqların qarşısını almaq və şəxsi əlaqələr yaratmaq üçün effektiv vasitədir. Xüsusilə rəqəmsal ünsiyyətin geniş yayıldığı bu gün emosiyaların və niyyətlərin daha aydın şəkildə çatdırılmasına kömək edir. Ancaq hələ də rəsmi yazışmalarda və yüksək səviyyəli ünsiyyətdə belə emojilərin yeri olmadığını düşünən Karacar, bildirib ki, bu emojilər daxili ünsiyyətdə daha əhəmiyyətlidir. Xüsusilə uzaqdan işin həyata keçirildiyi mühitlərdə emojilərin komanda yazışmalarında daha rahat mühit yarada biləcəyini vurğulayan Karacar, bu, işçilər arasında isti əlaqənin qurulmasını təşviq edə bilər. Nəticədə, iş yazışmalarında emoji istifadə edilə bilər. O bildirib ki, korporativ imic prioritet olmalıdır və emojilərin anlaşılmazlıqlara səbəb ola biləcəyi həmişə nəzərə alınmalıdır.
Emojilərin mövcud olması sizin ondan həmişə istifadə edə biləcəyiniz demək deyil
Ekspert Murat Yeşildere emojilərin qeyri-rəsmi, şəxsi və tez-tez rəqəmsal söhbətlərə yumor əlavə etmək üçün istifadə edilən alətlər olduğunu düşünür. Məqsəd bədən dilinizi görə bilməyən birinə e-poçt və ya mesaj göndərərkən reaksiya verməkdir.
Onun sözlərinə görə, mətn mesajı marketinq kampaniyalarında və sosial mediada emojilər geniş yayılsa da, onların işgüzar ünsiyyətdə istifadə edilib-edilməməsi hələ də nəzərə alınmalı bir məsələdir. Əksər mesajlaşma proqramları emoji menyusu təklif edir. Ancaq sadəcə olaraq onlar mövcud olması emojilərdən istifadə etməyiniz mənasına gəlmir ki, işgüzar ünsiyyətdə istifadə edildikdə, bu, bəzən işçilərin daha peşəkar görünməsinə, yanlış təsəvvürlər yaradamasına və hətta işçinin səriştəsi və ya təcrübəsi ilə bağlı suallar doğura bilər.
“Bu səbəblərə görə, ünsiyyət tərzinizi iş mühitinizə və mədəni dəyərlərinizə uyğun olaraq təyin etməyin düzgün yanaşma olacağına inanıram. Məsələn, audit firmasında və ya holdinq mühitində uyğun hesab edilməyən ünsiyyət dili və üslubu, çox güman ki, startap mühitində daha müsbət qəbul ediləcək. Olduğunuz auditoriyanı və müraciət etdiyiniz auditoriyanı nəzərə alaraq ünsiyyət seçimlərinizi etməlisiniz. İllər əvvəl bir oyun firmasının qurucusu ilə həyata keçirdiyimiz bir layihədə namizədlərin kostyum və qalstuk geyinərək gəlib müsahibə almadan geri göndərildiyinin şahidi oldum. Eynilə, audit firması ilə müsahibəyə getdiyiniz zaman şort və ya sandalet geyinmək ilk təəssürat yaratmaya bilər”- ekspert əlavə edib.
Davud