Xoreoqraf Florentina Holzingerin "Qanlı Sankta" əsəri Avstriya yepiskopları tərəfindən tənqid edilib və indi Almaniyada göstərilməyə hazırlanır.
Ştutqart Dövlət Operasının on səkkiz tamaşaçısı həftəsonu canlı pirsinqlər, simulyasiya olunmayan cinsi əlaqə və çoxlu miqdarda saxta və real qan daxil olan tamaşaya baxdıqdan sonra şiddətli ürəkbulanma ilə həkimə müraciət edib.
Qaynarinfo "The Guardian"a istinadən xəbər verir ki, operanın sözçüsü Sebastyan Eblinq avstriyalı Florentina Holzingerin əsəri olan "Qanlı Sankta" tamaşasından sonra üç dəfə təcili tibbi yardım çağırıldığını bildirib.
38 yaşlı Holzinger rəqs teatrı ilə vodevil arasındakı sərhədi pozan sərbəst çıxışları ilə tanınır. Onun bütün qadınlardan ibarət heyəti adətən qismən və ya tamamilə çılpaq çıxış edir və əvvəlki şoulara canlı qılınc udma, döymələr, mastürbasiya və qan və təzə nəcislə döyüş səhnələri daxildir.
Holzinger "The Guardian"a deyib: "Mənim üçün yaxşı rəqs texnikası təkcə mükəmməl tendu edə bilən biri deyil, həm də əmrlə siiyə çıxa bilən birisidir".
Holzingerin operaya ilk addımı olan "Sankta"nın may ayında Şverin şəhərindəki Meklenburq Dövlət Teatrında premyerası olub və bu tamaşa Pol Hindemitin 1920-ci illərin ekspressionist operası "Sankta Susanna" əsasında hazırlanıb.
Hindemitin orijinal operası monastırın yaşlı qadınlarından birinin söylədiyi hekayədən həyəcanlanan gənc rahibənin çılpaq şəkildə qurbangaha qalxması və Məsihin gövdəsindəki bel paltarını cırması haqqında danışır. Böyük bir hörümçəklə qarşılaşması onu əməllərindən peşman edir və digər rahibələrdən onu diri-diri çarmıxa çəkmələrini xahiş edir.
Əsərin ilk dəfə 921-ci ildə Ştutqart Dövlət Operasında premyerası nəzərdə tutulubmuş, lakin "günahkar" olduğu iddia edilən məzmununa etirazlar səbəbindən 1922-ci ilə qədər səhnəyə qoyulmayıb.
Bu il Ştutqartda tamaşaçıları təşvişə salan versiya orijinal musiqi performansını mərkəz səhnədə çarmıxa çəkilmiş çılpaq bədənlərdən ibarət divar və lezbiyan rahibələrin mahnısı və "rolik” sürən çılpaq rahibələrin qəsləri əvəz edib.
Holzinger iyun ayında "Sankta”nı vətəni Vyanaya gətirdikdən sonra Salzburq və İnsbruk yepiskopları onu "Müqəddəs Kütlənin hörmətsiz karikaturası" kimi tənqid ediblər.
Holzinger əvvəllər onun operasının kilsəni satirikləşdirmək məqsədi daşımadığını bildirib, bir tərəfdən mühafizəkar institutlar, digər tərəfdən kilsə, qarışıq icmalaraə və BDSM subkulturaları arasındakı paralelləri araşdırmaq məqsədi daşıdığını iddia edib.
Aydın