PASHA Bank
KOS Məsafədən Satış qrupunun Kiçik Mütəxəssisi
Son tarix 21 okt 2024 Müraciət et
İşiniz nədən ibarətdir?
- Bütün segmentlərə aid potensial müştərilər ilə birbaşa telefon vasitəsilə əlaqə yaradaraq, onların banka müştəri kimi cəlb edilməsini təmin etmək üçün bütün məhsul və xidmətlər haqqında məlumatın verilməsinə və satışlarını təmin edilməsi;
- Bütün segmentlərə aid cari və potensial müştərilər ilə birbaşa telefon vasitəsilə əlaqə yaradaraq, onlara yeni platformanı tanıdaraq, iştirakçı kimi cəlb edilməsinin və satışların artırılmasının təmin edilməsi;
- Bütün segmnetlərə aid yeni və potensial müştərilərin yeni məhsul və xidmətlər barədə məlumatlandırılması zamanı əlavə olaraq çarpaz satışların aparılması;
- Hüsusi siyahılar üzrə mövcud və potensial müştərilərin təkrar zənglərin edilməsi ( kredit kartlarının etibarlıq tarixləri bitdikdə daxil olmaqla);
- Bütün məhsullar ilə bağlı müştərilərə video zənglərinin icra edilməsi;
- Bütün segmentlərə aid olan müştərilər üçün Bank tərəfindən təqdim olunan məhsulların soyuq satış və daxil olan müraicətlər əsasında e2e satışı (Məhsul üzrə daxil olan müştəri müraciətlərini qəbul edib,müştərilərə lazımi məlumatları təqdim edərək e2e satışı həyata keçirmək.);
- Məsafədən satış zamanı prosesdə yaranan problemlərinin aradan qaldırılması üzrə müraciətləri təhlil etmək və müştəriyə lazımi dəstəyin göstərilməsi: Satılmış məhsulların monitorinqi , tamamlamamış müraciətlər ilə bağlı sistemdən daxil olan emai-ların alınması və prosesə uyğun olaraq icrası, müştərilərin əlaqə nömrələrinin axtarışı, müştərilərə proses üzrə dəstək verilməsi , müştərilərə nəticə ilə bağlı zənglərin edilməsi. Təqdim olunmuş siyahilara və alternative kanallar vasitəsi ilə daxil olan müraciətlərə əsasən potensial müştərilər ilə əlaqə saxlayıb məlumat təqdim etmək , satış etmək və müvafiq sənədləri yığmaq;
- Satış zamanı fiziki görüş tələb edən məhsullar ilə bağlı daxil olan müraciətlərin təhlil edilməsi (ilkin məlumatın əldə olunması – first screening) və RM-lərin arasında kredit sifarişlərinin bölgüsü və xidmətin sona qədər aparılmasını təqib etmək;
- Bankın daxili prosedur və qaydalarını, strategiyasını, kredit siyasətini öyrənmək və onlara müvafiq fəaliyyət göstərilməsi;
- Müştərinin satışdan sonra yaranan narahatçılıqları ilə bağlı müştərilərdən daxil olan sorğulara əsasən müvafiq strukturlara müraciətin edilməsi;
- Məhsul/xidmət əldə etmiş müştərilərin həmin məhsul üzrə yaranan sual və problemlərini araşdırmaq və müştəriyə lazımi dəstəyi təmin edilməsi;
- Mümkün şübhəli əməliyyatların və hadisələrin müəyyənləşdirilməsi və təhlil edilməsi və müvafiq strukturlara eskalasiya edilməsi.
Sizdən nə tələb olunur?
- Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
- Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə 0-1 il
- Xarici dillər: Rus (səlis), Ingilis (orta)
- Kompüter bilikləri: Microsoft Office
- Digər bacarıqlar: Güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı.