Hava nəqliyyatı ilə səyahət müasir dövrün ən böyük lükslərindən biridir. Bu, həm də izdihamlı hava limanları, həddən artıq dolu uçuşlar və şübhəli yeməklərlə bağlı böyük sınaqlardan biri ola bilər. Növbəti uçuş təcrübənizi daha zövqlü etmək üçün hər bir sərnişinin bilməli olduğu hava səyahəti sirlərini sizə təqdim edirik. Bu sirlər təhlükəsizliyi daha yaxşı qavramaq və ya turbulentlik zamanı təyyarənin hansı hissəsində oturmağın daha yaxşı olduğunu bilmək də daxil olmaqla bir sıra maraqlı və lazımlı məlumatları əhatə edir.
Oturacaqların təkmilləşdirilməsi mümkündür
Siz bəzən ekonomun sıx oturacağından birinci və ya biznes sinfinin rahatlığına yüksələ bilərsiniz. Əgər məşğul hava marşrutundasınızsa, aviaşirkətin daimi müştərisisinizsə və ya xüsusi səbəbiniz varsa (bal ayındasınız, hamiləsiniz və s.) şansınız artır.
Çox vaxt təyyarələr maksimum səviyyədə dolu olur
Heç kim bir uçuş zamanı sıxlığı, insanlarla toqquşmağı sevmir. Lakin bilməlisiniz ki, belə hallara çox ehtimal olunur. Bu olmalıdır. Aviaşirkətin pul qazanması üçün təyyarələr dolu və ya ona yaxın olmalıdır. Yatıb qalmaq, bağlantılarını itirmək və ya başqa səbəblərə görə gecikmələri səbəbindən uçuşları qaçıran insanları kompensasiya etmək üçün uçuşlar müntəzəm olaraq çox rezervasiya edilir.
Daha yaxşı yemək ala bilərsiniz
Birinci sinfə yüksələ bilməsəniz belə, bəzi aviaşirkətlər indi ekonom sinif sərnişinlərinə yeməklərini daha iştahaçan seçimlərlə təkmilləşdirməyə icazə verir. “Austrian Airlines”, “Air France”, “KLM” və “British Airways” insanlara restoranda ödəyəcəklərindən daha aşağı qiymətə daha yaxşı yemək almağa imkan verən hava yolları arasındadır.
Cib telefonları təhlükəli deyil
Aviaşirkətlərin məhdudiyyətlərinə baxmayaraq, mobil telefondan istifadə təyyarənin işinə mane olmur. Təyyarə sizin cib telefonunuzdan fərqli tezliklərdən istifadə edir və xarici siqnallardan qorunması nəzərə alınıb. Ancaq hər ehtimala qarşı Federal Rabitə Komissiyası səmada cib telefonlarının istifadəsini məhdudlaşdırdı, çünki siqnallar çoxlu mobil qüllələrdən sıçrayaraq yerdəki şəbəkələrə bağlanır.
Erkən uçuş sifariş edin
Uçuşlarda gecikməni heç kim sevmir və ABŞ Nəqliyyat Departamentinin məlumatına görə, uçuşların təxminən 20%-i vaxtında çatmır. Bununla belə, günün erkən saatlarına bilet sifariş etmək, təyinat yerinə cədvəl üzrə çatma şansınızı artıra bilər. Araşdırmalar səhər saatlarında olan uçuşların gecikmə ehtimalının gec uçuş vaxtı olanlara nisbətən daha az olduğunu aşkar edib.
Arxa tərəf daha təhlükəsizdir
Statistikalar göstərir ki, təyyarə qəzası zamanı birinci sinifdə deyil, təyyarənin arxa tərəfində əyləşsəniz, sağ qalma şansınız daha yüksəkdir. “Qəza” sənədli filminin prodüserləri bunu faktiki olaraq sübut etmək üçün kameralar, sensorlar və qırıla bilən hissələrlə təchiz olunmuş Boeing 727-ni Sonoran səhrasına çırpmağı təşkil ediblər.
Bazar günü uçuşlardan çəkinin
Uçuş üçün seçdiyiniz həftənin günü nə qədər ödədiyinizə təsir edə bilər. “Hopper” tərəfindən MarketWatch üçün aparılan təhlilə görə, bazar günü bütün dünya üzrə ən bahalı gündür - yəqin ki, bu istirahət üçün səyahət edənlər həftə sonları qaçmaq, işgüzar səyahətçilər isə bazar ertəsinə erkən qayıtmaq istədiyi üçün belədir. Uçuş üçün ən ucuz günlər ümumiyyətlə, həftə ortası, çərşənbə axşamı və çərşənbə günləridir.
Təyyarələri tez-tez ildırım vurur
Şokedici bir fakt: Təyyarələri ildırım düşündüyünüzdən daha tez-tez vurur. Orta hesabla bir reaktiv təyyarə iki və ya üç ildən bir vurulur. Ancaq yaxşı xəbər odur ki, təyyarələr alüminium örtükləri vasitəsilə enerjini boşaldaraq sərnişin kabinələrini təhlükəsiz saxlamaq şərtilə hazırlanmışdır.
Niyə işıqlar sönür?
Gecə enişindən əvvəl kabin işıqlarının niyə söndürüldüyünü heç düşünmüsünüzmü? Bu, təyyarənin eniş zamanı evakuasiya edilməsi lazım olduğu halda görmə vaxtınızın tənzimlənməsinə imkan vermək üçündür. Qaranlıqda büdrəməyinizə və fövqəladə vəziyyət zamanı gecikmələrə səbəb olmamağınıza zəmin yaradır.
Nubar Süleymanova, “İki sahil”