Təyyarəyə minmək çox vaxt stresli bir prosesdir. Bu zaman hava sərnişinləri vaxtaşırı olaraq müxtəlif problemlərlə üzləşirlər. Bunlardan biri də aviaşirkətlərin təyyarədə mövcud sərnişin oturacaqlarından daha çox uçuş bileti satmasıdır. Nəticədə bilet alan bütün səyahətçilər təyyarəyə buraxılmır.
Bəs niyə bu baş verir və həddən artıq sərnişin səbəbindən təyyarəyə minə bilməsəniz, nə etməlisiniz?
Turkustan.az məlumatına görə, "The Independent"in aparıcı səyahət jurnalisti Simon Kalder bildirib ki, aviaşirkətlər bəzi sərnişinlərin uçuşlara gəlmədiyini təcrübədən bilirlər (orta hesabla 5%). Səbəblər çox müxtəlifdir - ailə və ya iş şəraitindən tutmuş qəfil xəstəliyə və ya hava limanına gecikməyə qədər.
Müvafiq olaraq, bir çox aviaşirkət əlavə pul qazanmaq üçün oturacaqlardan daha çox bilet satmağa çalışır və əksər hallarda heç kim bunu hiss etmir, çünki "no-show"ların sayı düzgün proqnozlaşdırılıb.
"Hər gün çoxlu sayda sərnişin uçuşa gəlmir. Təyyarələrimizi doldurmaq və daşıdığımız boş oturacaqların sayını minimuma endirmək uçuşunuz üçün ödədiyiniz qiyməti aşağı salmağın yollarından biridir", deyə Britaniyanın ən böyük büdcə aviaşirkəti "easyJet" şirkəti izah edir.
Eyni zamanda, bu yolla aviaşirkətlər uçuşlar nəzəri cəhətdən dolu olsa belə, son anda uçmağa qərar verən və sadəcə səfərin baş tutması üçün şişirdilmiş qiymət ödəməyə hazır olan insanlara bilet sata bilir.
Bəs təyyarədə oturacaqların sayından çox insan varsa, necə? Böyük Britaniyada, Avropa İttifaqında və Şimali Amerikada aviaşirkət əvvəlcə daha gec reyslə və ya başqa şəhərdən (məsələn, bir-birindən çox da uzaq olmayan Köln əvəzinə Düsseldorf hava limanı) yola düşməyə razı olan sərnişinləri tapmağa çalışmalıdır. Belə bir sorğu baqajın qeydiyyatı zamanı, təyyarəyə minmə qapısında və ya hətta artıq təyyarədə edilə bilər.
Eyni zamanda, kifayət qədər könüllülər olana qədər daşıyıcı müxtəlif təşviqlər təklif etməlidir:
- nağd pul
- növbəti səfər üçün çek
- sonrakı uçuşa daha yaxşı yer
Sonrakı uçuş növbəti günə planlaşdırılıbsa, aviaşirkət gözləmə müddəti üçün otel, nəqliyyat və yemək də təmin etməlidir.
Bir qayda olaraq, kifayət qədər sayda sərnişin olur, çünki həmişə bir neçə saat və ya hətta növbəti günə qədər gecikməyə problem yaratmayanlar var - üstəlik, onlar əlavə güzəştlər " almaqdan çəkinmirlər.
"Bəzi səyyahlar (mən də daxil olmaqla) xüsusi olaraq həddən artıq bron edilmə ehtimalı yüksək olan uçuşları seçirlər - xüsusilə ABŞ-da cümə və bazar günləri günorta və axşamlar. Mənim hər hansı təklifdən yararlanmağa imkan verən çevik planlarım var", deyə Simon Kalderin etiraf edir.
Sərnişin bundan rahat deyilsə və təcili uçmaq lazımdırsa, o, aviaşirkətdən könüllülər axtarmağı tələb etməlidir. Əgər bu işə yaramırsa, siz təyinat yerinə uçuşa mümkün qədər tez köçürmə hüququnuzu tələb etməlisiniz. Axı, əgər aviaşirkət sərnişinə minməkdən imtina edərsə, o, bu daşıyıcının tələb olunan istiqamətdə növbəti reysini gözləməli deyil - əgər başqa bir aviaşirkətin marşrut üzrə daha əvvəl reysi varsa, sərnişinin sərnişinin uçuşunu tələb etmək hüququ var.
Eyni zamanda, o qeyd edir ki, bir sıra aviadaşıyıcılar, məsələn, "Ryanair" və "Jet2" reyslərini artıq sifariş etmirlər. Bununla belə, hətta bu halda, bəzi sərnişinlərin köçürülməli olacağı nadir bir hal ola bilər. "Ryanair" vəziyyətində, bu, təyyarənin "Boeing 737 Max"dan səkkiz daha az oturacaq olan köhnə 737-800 təyyarəsinə dəyişdirilməsi ilə baş verə bilər.
Kalder onu da qeyd edir ki, baqajı qeydiyyatdan keçirmiş sərnişinlər baqajın qəbulu prosesi kifayət qədər uzun olduğu üçün enmədən daha çox qorunurlar. Bəziləri həmçinin hesab edir ki, yerin əvvəlcədən rezerv edilməsi üçün ödəniş etmək minməyə icazə verilməməsi riskini azalda bilər./Qaynarinfo/